Prekių katalogas

Dažniausiai užduodami klausimai

  • DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

    1. Kiek laiko trunka garantinis laikotarpis?
    Kiekvienai prekei garantinis laikotarpis yra nustatomas gamintojo, todėl visoms prekėms jis skirsis. Daugiau informacijos teiraukitės mūsų parduotuvėse arba elektroniniu paštu.

    2. Ką daryti, jei prekė neatitiko mano lūkesčių? Ar, nusipirkęs (-usi) ją internetu, galėčiau grąžinti?
    Jei prekė jums nepatiko arba netiko, ją galima grąžinti per 14 dienų, tokiu atveju Jums reikia paskambinti arba parašyti el.paštu. Pinigai už prekės pristatymą nėra grąžinami.

    3. Kokios prekės gali būti grąžinamos?
    Prekės gali būti grąžinamos, jei jos yra nesugadintos, nebuvo naudotos/dėvėtos, yra geros prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir pan.), yra pilnos komplektacijos, kaip buvo gauta iš Pardavėjo, prekės nėra negrąžinamų prekių sąraše:
    https://www.vvtat.lt/naujienos-ir-pranesimai-ziniasklaidai/377/aktualu-zinoti-kiekvienam-negrazinamu-prekiu-sarasas:1741

    4. Ar grąžinant prekę būtina turėti pirkimo čekį?
    Taip, pirkimo čekis būtinas, jeigu prekė pirkta fizinėje parduotuvėje.

    5. Kada galima tikėtis atgauti sumokėtus pinigus, jeigu prekė grąžinau dėl netinkamo modelio, dydžio?
    Pinigai už prekes grąžinami per 3 darbo dienas nuo tos dienos, kai prekė grįžta į mūsų parduotuvę.

    6. Kaip galėčiau atsiimti prekę?
    Užsisakius prekę e-parduotuvėje Jums ją pristatys “VeniPak” kurjerių tarnyba per 1-2 darbo dienas nuo apmokėjimo. Prekių pristatymo kaina yra 3,95eur. Taip pat prekes nemokamai galite atsiimti patys mūsų parduotuvėje.

    7. Ar galima atšaukti savo užsakymą?
    Taip, galima. Reikia paskambinti arba informuoti el.paštu.

    8. Ar išrašote saskaitą faktūrą?
    Taip.

    9. Kur galima įsigyti dovanų čekių?
    Fizinėje parduotuvėje arba elektroninėje parduotuvėje.